Değerli Araştırmacılarımız;
Üniversitemiz akademisyenleri ve idari personelleri tarafından üretilmiş bilgilere serbest, kolay ve hızlı bir biçimde erişilebilmesi, üniversitemizin bilimsel çalışmalarının daha geniş bir kitle tarafından tanınması ve kullanılmasının sağlanması hedeflenmektedir.
Bu amaçla, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığımız tarafından üniversitemizin açık erişim sistemi oluşturulmuştur.
Üniversitemiz personellerinin, ilgili sisteme yayın ekleyebilmeleri için; gerekli kullanıcı adı ve şifre bilgileri e-posta adreslerine gönderilecektir.
Açık Erişim ile ilgili daha detaylı bilgi almak için şu dokümanı inceleyebilir ya da http://acikerisim.ankos.gen.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Sistem Erişim Adresi:
Bilgilerinize sunar, saygılarımızla iyi çalışmalar dileriz.
Nevşehir Üniversitesi
Kütüphane ve Dokümantasyon
Daire Başkanlığı
0 384 228 10 00 / 1141
- Kasım ayı içerisinde, EBSCO tarafından eğitim webinarları gerçekleştirilecektir.
- 20 Kasım Perşembe günü, Saat 14:00'da, ''Yapay Zekâ Destekli Literatür Taraması: SOBIAD & BookCItes Örneği'' eğitimi gerçekleştirilecektir.
- 18 Kasım Salı günü, Saat: 1400'da "Akademik TV: Dijital Erişim ile Öğrenmenin Geleceği" eğitimi gerçekleştirilecektir.
- Akademisyen Online Veritabanı 31 Aralık 2025 tarihine kadar üniversitemiz deneme erişimine açılmıştır.
- Kütüphane Çalışma Saatleri Düzenlemesi 10.11.2025
- Noorsoft Dijital Kütüphaneleri 31 Kasım 2025 tarihine kadar üniversitemiz deneme erişimine açılmıştır.
- TÜBİTAK ULAKBİM-SCOAP³ İşbirliği: Bilimsel Bilginin Açık Erişimine Küresel Destek
- Sobiad Atıf Dizini tarafından ''Ölçek Geliştirme ve Uyarlama Sürecinde Karşılaşılan Hatalar'' eğitimi gerçekleştirilecektir.
- PİRİ AI yapay zekâ destekli içerik üretim aracı 21 Kasım 2025 tarihine kadar üniversitemiz deneme erişimine açılmıştır.
- 23.10.2025 Perşembe günü, Saat 10:00'da, "Üniversitemiz Akademik Arşiv Sistemi (DSpace) veri girişi" eğitimi gerçekleştirilecektir.